תפריט

החזר כספי ללקוח

1- בלשונית ווקומרס לחץ על הזמנות
2- לחץ על ההזמנה שברצונך להחזיר
3- לחץ על החזר
4- הזן נתוני החזר כספי
  • (1) בחר את כמות המוצרים שאתה רוצה להחזיר
  • (2) בחר את כמות המוצרים שאתה רוצה להחזיר במוצרים אחרים
  • (3) אם ברצונך להחזיר עלות המשלוח הזן סכום
  • (4) החזר את הפריטים שעברו החזר כספי למלאי
  • לחץ החזר כספי ידני – יש לבצע החזר ידני דרך מערכת התשלומים אחרי לחיצת הכפתור.
5- אם התשלום עבור הזמנה זו הוא PayPal, תוכל לבחור “החזר כספי דרך פייפאל סטנדרט”. פעולה זו תעבד את ההחזר באופן אוטומטי מחשבון PayPal.
6- אם התשלום עבור הזמנה זו הוא כרטיס אשראי,  ואנחנו מחוברים לספק סליקה PayMe ניתן לבצע זיכוי ללקוח דרך מערכת iCount. לחץ על כפתור “פעולות” בקובייה של פיימי.
7- לאחר מכן, ייפתח חלון חיפוש שיאפשר לנו לאתר את העסקה הרצויה באמצעות תאריך, שם לקוח, מספר אישור ואפשרויות נוספות.
  • (1) נאתר את העסקה שאנחנו רוצים לזכות ונשמור בצד את ה 4 ספרות שלה ( לא חובה, אבל מומלץ).
  • (2) לחץ על הצג
  • (3) נלחץ על הפח האדום בצד שמאל והמערכת תשאל מה הסכום שנרצה לזכות מהעסקה.
8- נזין את הסכום החלקי שאנחנו רוצים להחזיר ללקוח ונאשר.
9- לאחר זיכוי האשראי של הלקוח, נוציא ללקוח מסמך חשבונית מס קבלה במינוס (או קבלה במינוס במקרה של עוסק פטור) על סכום הזיכוי. כדי שלא נחייב את הלקוח שוב בעת הפקת מסמך הזיכוי, נבחר באמצעי תשלום “אשראי” ובחלון פרטי האשראי נסמן ש “העסקה כבר עברה סליקה”. נזין את נתוני הסליקה ביחד עם הסכום, מספר התשלומים ו-4 הספרות שהעתקנו קודם גם ניתן להזין, אך זה לא נתון חובה. קרא עוד
באפשרותך לבצע החזר כספי באמצעות אפליקציית WooCommerce (החזר מוגבל).

נשמח לענות על כל שאלה שיש לך

שלחו לנו הודעה