1- לאחר כל שינוי של סטטוס ההזמנה הלקוח מקבל הודעה במייל.
![](https://idynamic.co.il/wp-content/uploads/2022/04/10-order-statuses-1.png)
2- אם בחרת לשלוח SMS מהחנות שלך, לאחר כל שינוי של סטטוס ההזמנה (בהשהייה / בטיפול / הושלם) הלקוח מקבל הודעת SMS.
- הודעה 1 (מצב בהשהייה): בתשלום בהעברה בנקאית
- הודעה 2 (מצב בטיפול): בתשלום בכרטיס אשראי / פייפאל / מזומן בעת מסירה
- הודעה 3 (מצב הושלם): אחרי שינוי מצב ההזמנה להושלם
כמובן ניתן לשנות את הטקסט לפי דרישתכם.
![](https://idynamic.co.il/wp-content/uploads/2022/04/10-order-statuses-2.png)